Klachten en garantie

U kunt uw bestelling retour sturen volgens de daarvoor gelden retourvoorwaarden. Binnen de retourvoorwaarden maken wij onderscheid in de zichttermijn en de garantie op een door ons geleverd product.

Retourrecht

Volgens de Wet Kopen op Afstand heeft u na het doen van aankopen via internet het recht op een bedenkperiode van 14 werkdagen na aflevering van het product. Dit wordt ook wel de zichttermijn of afkoelingsperiode genoemd. Bij echtkoffie.nl hebben we de zichttermijn standaard verlengd naar maar liefst 28 dagen, dit betekent dat u het aangekochte product ongebruikt, in volledige nieuwstaat en in de originele verpakking binnen deze 28 dagen mag retourneren.

Garantie

Indien u een defect product heeft binnen de garantieperiode dan zal deze door echtkoffie altijd kosteloos in behandeling genomen worden. De garantietermijn is in alle gevallen 1 jaar.

Retourneren & Verzendkosten

voorwaarden maken wij onderscheid in de zichttermijn en de garantie op een door ons geleverd product.

Retourprocedure

  1. Meld uw retour aan via het contactformulier op de site, u ontvangt een bevestiging per e-mail.
  2. Verpak uw Pakket netjes en verstuur hem naar het onderstaande adres. Rietveldstraat 8, 8013RW Zwolle
  3. De retourzending zal binnen 1 week afgehandeld worden, indien van toepassing wordt het aankoopbedrag direct tijdens de afhandeling aan u terugbetaald.

Let op!
Zorg ervoor dat het te retourneren product netjes en stevig verpakt is. Beschadiging of vermissing als gevolg van een ondeugdelijke verpakking zijn volledig voor rekening van de verzender.

Herroepingsrecht

“Herroepingsrecht volgens de wet”
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@echtkoffie.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Klachtenregeling

Dagelijks wordt er hard gewerkt om alle bestellingen snel en secuur te verwerken, en hierbij een maximale service te verlenen.
Uiteraard hopen wij dat uw ervaring hierin bij ons positief is, en dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan kunt u gebruik maken van onze klachtenregeling.
Omdat wij altijd een optimale service willen verlenen, vinden wij het erg belangrijk om te horen als u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening. Doe dit graag zo snel mogelijk, wettelijk is een klacht gegrond als deze binnen twee maanden na ontdekking kenbaar gemaakt wordt. Dit geldt ook in het geval dat het geleverde product niet aan de eigenschappen voldoet welke u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten.

Klacht melden
Het is in uw belang om klachten altijd per email kenbaar te maken. U kunt uw klacht richten aan de afdeling Klantenservice via het contactformulier of door een email te sturen naar info@Echtkoffie.nl.